نشست های هم اندیشی با جوانان در اردبیل برگزار می شود
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

هم اندیشی

معاون استاندار اردبیل:

نشست‌های هم‌اندیشی با جوانان در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری ارتاویل نیوز: معاون استاندار اردبیل گفت: نشست‌های هم اندیشی با جوانان در قالب ۳ کارگروه فرهنگی، سیاسی و عمرانی با هدف بیان مشکلات و کمبودهای نسل جوان و انتقال مستقیم آن به مسئولان برگزار می‌شود.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، اقبال عباسی در نخستین گردهمایی جوانان و دغدغه های آن ها در سرعین اظهار کرد: در سال‌های گذشته به دلیل بی توجهی به حوزه جوانان و رفع نیاز آن ها با انباشت تقاضاها و درخواست ها از سوی قشر آگاه و فرهیخته جامعه روبه رو هستیم که به هر شکل ممکن تلاش می مکنند تا در صدد رفع نیاز اجتماعی و رشد و بلوغ سیاسی و فرهنگی خود باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل به برپایی نشست های هم اندیشی با جوانان در قالب 3 کارگروه فرهنگی، سیاسی و عمرانی اشاره کرد و افزود: جوانان ما باید مشکلات و کمبود های خود را بگویند و مسئولان نیز آن ها را بشنود و به دنبال راه چاره در راهکاری اساسی باشند چرا که اگر جوانان نتوانند خواسته هایشان را مطرح کنند به یقین مسئولان نیز نمی‌توانند وارد میدان شده و کار و فعالیتشان اثر بخشی داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت نمی تواند در ارتقای فرهنگ شهر نشینی، مشتری مداری و مهمان پذیری تعیین تکلیف کرده و حدودی را مشخص کند، گفت:شهر سرعین با داشتن توانمندی حوزه گردشگری در این حوزه ها می تواند به ایده ها و تفکرات نوی جوانان ارزش داده و بها ببخشد.

عباسی افزود: قرار است رئیس جمهور در ماه‌های آینده نشستی را با تشکل های مردم نهاد برگزار کند که در این نشست سعی می‌شود تا دغدغه این تشکل ها بازگو شود.

معاون استاندار اردبیل تصریح کرد: عمده دغدغه جوانان جامعه ما محیا کردن بستر مناسب برای اشتغال و کارآفرینی است و حل آسیب ها و دغدغه های اجتماعی است که باید با دور اندیشی و تدبیر مناسب در حل آن ها قدم برداریم.

مشاور استاندار اردبیل در امور جوانان نیز هدف از این جلسات را تلاش در راستای ایجاد ارتباط بین جوانان و حلقه های مدیریتی بیان کرد.

آرش بیگ پور نامگذاری سال 93 را به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی یادآور شد و گفت: اگر فضای ذهنی ایده پرداز و پرسش‌گر نسل جوان را بتوان به سیستم مدیریتی استان اتصال و انتقال داد به یقین شاهد عملکرد های جهادی مثبت در سطح مدیران خواهیم بود.

وی ایجاد فاصله بین جوانان و مسئولان را آسیب آفرین بیان کرد و تصریح کرد: این فاصله می تواند جوانان را دل زده و مسئولان را نا کارآمد نشان دهد.

مشاور استاندار اردبیل از مسئولان خواست تا خواسته جوانان و دغدغه های آن ها را به خوبی بشنود در صدد حل آن برآیند و گرنه با نشستن در گوشه خلوت نمی توان انتظار حل مشکلات را داشت.

انتهای پیام/ ب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, ] [ 18:19 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 114885
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1